tisdag 1 december 2015

Tjuvstart.


Kunde bara inte hålla mig! En liten julklapp till mig själv slank ner i korgen hos Julia här om dagen..Man måste ju börja det nya kalenderåret med stil, eller hur? ;) Usch, jag måste verkligen börja fota med kamera igen istället för mobilen..men men, med sovade Bebis på magen blir det liksom inte så mycket tid..Nästa år! ;)


Det är ju lite ironiskt egentligen..jag som jobbar med sociala medier (bland annat) och älskar alla former av appar och organiseringsverktyg klarar mig inte utan papperskalendern. Men det finns inget bättre sätt att organisera sig och framförallt komma ihåg saker samt få en bra överblick.. Skriver gärna med olika färger också. Och ritar..Fåniga bilder och pilar och grejer... Du skulle se min kalender veckan vi gifte oss..Haha!


Visst är den fiin! ❤︎ Tänk om man kunde få ha dessa i shopen sen... ;)


Otroligt vackra trycksaker gör de Rifle Paper Co. och de har även Garance Doré, en av mina absoluta favoriter! Älskar dem..fräscht och lite fräckt franskt så där.. Kolla in deras väggkalender för 2016 här.


Ledorden för 2016. Jag ska ha kul på jobbet!

Hoppas du mår bra och inte dukar under i julstressen. Nätshopping är ju bara underbart! Man slipper trängas och kan kika i lugn och ro. Här om dagen testade jag att handla mat på nätet..Wow! Visst det kostar ju lite mer det gör det men när man ska som vi ha lite julmingel för 10 personer är det rätt skönt att inte behöva tänka på att man ska hinna handla också.. Mer tid till pynt och matlagning ;) 

Har du mycket julbord, avslutningar och sociala måsten? Måste du gå på allt om du inte vill och orkar? Glöm inte att ta hand om dig bara.. ;)

Nehe, nu ska här skrivas en faktura..Wiiii! Its happening... 

Kram!

L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin