fredag 13 november 2015

Vad gjorde man innan nätshoppingen!?


Vad tror du? Tråkigast i stan? Jag vet, den är väldigt plain men jag ville ha någon som var väldigt enkelt för att kunna ha en stor chunky halsduk över och något som inte grävde ett stort hål i föräldrapenningsplånboken.. Gillar att den är rätt tidlös! (Från Ellos) Får ser hur den passar när den kommer men jag tycker det är fantastiskt att kunna klicka hem saker från soffan nu Bebis kanske inte tycker att springa i affärer är det allra roligaste..


Typ så här...(fast utan kragen)..vad tror du?



Skön fredag på dig! Idag har jag äran att ha M hemma, kanske vi kommer en bit på väg i Bebis rum. Börjar bli dags att testa lägga honom i egen säng ibland så mamman får sova själv. Hur mysigt det än är så tar ryggen rätt mycket stryk av att ha honom på magen ;)

Kram!

Bilder: Pinterest, klicka på länkarna för att komma till källan


1 kommentar :

  1. Så snygg... Det där kommer att bli kanon!
    Ha en fin dag, här ska jag försöka hinna lite sånt som jag inte hunnit annars, vilket är mycket! 😃

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin