torsdag 10 september 2015

Paolos nya..


Testade en ny restaurang häromdagen som jag varit sugen på att besöka sedan den öppnade.. 
Nog för att jag är gravid och petig och känslig för allt möjligt men det var verkligen platt fall :( Superfina lokaler, fräscht renoverat, stilfullt åt det italienska utan att bli plottrigt och i superbra läge. Klev in och ville fota överallt plus kanske möjligtvis en selfie med Paolo som skymtade i det öppna köket..om jag vågade fråga ;)

Men, stressad personal utan koll redan i dörren. Det kan man ju tycka är ok när det är så nytt med det var inga fjortisar som jobbade där. De såg ut som de hade lite erfarenhet om man säger så.. Rörigt i servisen är aldrig en bra början ocg det blev ju inte bättre när det vällde in folk. Paolo själv sprang med tallrikar mellan han rörde i grytorna och även hans kändes forcerad och pressad. 

Maten då? Jag tänkte att allt det där andra KAN man ha överseende med eftersom de inte verkade helt inkörda..bara maten är bra!? Beställde dagens pizza som var laxpizza med mozzarella och ruccola...Den smakade ingenting. Fin pizzabotten och fräscha råvaror men..nada. zip. zero.

Eftersom jag gillar det här med en andra chans kommer jag nog gå tillbaka dit (ligger i direkt anslutning till Åhlens Citys nya fina barnavdelning) och testa en gång till.. Återkommer med andra chansrapport ;)

Snart kommer M hem som jag inte sett sen i söndags. Yaay! ❤︎

Ha en skön kväll!

KRAM

2 kommentarer :

  1. Nja... Du är ju en vänlig själ som ger dem en andra chans, vi får hoppas att det blir bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men tack Åsa..jag kan liksom inte acceptera att det var så dåligt..Korkat envis kanske?! ;)

      Radera

Follow on Bloglovin