torsdag 2 juli 2015

Bättre går inte att ha det..


Där sitter han med sin Biltemakatalog och trivs. Min man. Min man som står ut med mig och jag med honom. Min man som kan gång dålig stämning hemma i ungefär 32 1/2 minut och sedan vill prata. Han är precis lika känslig för stämningar som jag.. Min man som älskar små Gotlänska bagerier ikapp med mig och drar iväg oss på utflykter till nya restauranger och annat han hittar i reseguider eller på favoriten Tripadvisor.. Min man som klättrar i fläderträd med sekatör i jakten på de allra finaste klasarna (mer om det senare).. Jag älskar att dela livet med dig M!!


Sitter här och bläddrar i nya Residence och hittar en liten Instabild jag känner igen.. Roligt! Mina, okej, våra..linnelakan är det fler som gillar..väl värd investering by the way. Älska HM! Supersköna och svala nu när det är varmt..


Liten gräver i sanden.. Hon trivs hon också, ser fram emot nästa sommar när de är två :) Tänk att det blir en till ändå efter allt.. Så fruktansvärt tacksam är jag! 

Kärlek..hinkvis!

Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin