torsdag 26 mars 2015

KUB-test


Tidigare var detta ett av mina mål. Att få tvåan " i tid" så att vi inte skulle behöva göra ett KUB-test. Jag ville liksom inte känna mig gammal meen som du vet går det ju oftast inte som man planerat och today is the day. Nej jag vet, jag är inte "gammal" men jag hade sett framför mig att inte behöva fundera på 35-strecket i kombination med att vara gravid i alla fall.. ;) Och mest av allt vill man ju att allt ska vara bra och friskt.

Har sovit dåligt så där som jag gör när jag oroar mig för något som jag försöker att inte tänka på. Hjärnan måste ju processa ändå.. Men det kommer säkert gå bra. Jag gillar att oroa mig i förväg, fullkomligt onödigt och totalt mänskligt! M möter mig där, det känns skönt. Han vet hur jag känner kring det här så han är med på noterna..

Break a leg! :)

Vi hörs senare..

KRAM

PS. Mät-wall-stickern är från Littlephant.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin