måndag 12 januari 2015

Snö och Skypedate


Det tog emot men ut kom vi A och jag. En lång runda i snöyran. Skönt att bara gå och låta tankarna vandra. Prata utan mål, utan bara för att det är trevligt. Det är verkligen lustigt hur hjärnan känns fräschare, piggare och mer positiv efter motion. Tack för sällis!


Här håller de på på tomten bredvid vår. I snö, regn och ja..jämt typ. Ska bli roligt att se när det är helt klart! Ska försöka dokumentera lite då och då..Tomtgränsen går typ där den lilla "busken" sticker upp ur snön. Jag skulle vilja ha en vitputsad mur runt hela vårt hus. Inte överdrivet hög men för att få en mer ombonad känsla. Just nu har vi så mycket pågående småprojekt och stora drömmar så vi får se var vi landar. En sak i taget! Lister och eluttag är på agendan just nu, inte så himlans spännande..

Har precis avslutat en Skypedate med Cissi och är redo att ta mig an vad som helst! Får alltid en himla energi när vi pratat och känner mig nästan så euforiskt kreativ att jag inte vet var jag ska börja.. Men, har en lång lista på "vore bra" (observera, inte MÅSTEN..försöker att inte ens använda ordet), alltså saker som vore bra om de blev gjorda. Får börja där idag. Har en spännande vecka framför mig, höjdpunkten är definitivt FORMEX på fredag..Whii!! (som ett barn på julafton) Ska du dit?

Ha en FIN och LUGN måndag,

KRAM.

2 kommentarer :

  1. Jag har precis tackat nej till Formex på fredag!
    Brukar bli hög på kreativitet efter Formex, inspirationen får verkligen sitt på mässan=))
    Du "måste" skriva sen om hur du hade det och vilka som blev favoriter.

    Efter tre dagars snöande så har det nu börjat regna,,,så nu ska jag släpa med mig pälsbollen ut i regnet.
    Kram!



    SvaraRadera
  2. Åh Formex, dit skulle jag vilja! Har aldrig varit där men läser om det både här och där. Men vem som helst får inte gå dit väl? Brukar du vara där?

    Bor du i Stockholm eller en förort ?

    Ja det klart du ska ha hund/ar när du är redo. Vi har alltid haft hund. Jag längtade så efter det som barn men fick aldrig någon så nästan direkt när jag flyttade hemifrån skaffade vi en. Vilken ras skulle du vilja ha?

    Nu dags att hoppa i säng.

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin