fredag 23 januari 2015

Fredagsjobb


Hej finaste!

Här i röran på vårt hemmakontor sitter jag och jobbar idag. Började på 50% i måndags och det känns helt ok! Man är ju klart inte van och jag somnar varje dag på pendeln men det funkar.. Måndagar och fredagar jobbar jag hemma, det är verkligen lyxigt! Har varit lite frånvarande här men dels är det så mycket på gång som du vet, som jag inte kan skriva om och det upptar så mycket av min tankeverksamhet att jag har svårt att prata väder och vind när det står en stor elefant i rummet. :)

Hoppas du har en fin dag. Fredag, bara namnet har en positiv klang.. Ikväll kommer min kära vän Cissi från Malmö på middag. Så roligt att få ses och kramas på riktigt!

Ta hand om dig idag. Jag njuter av det lilla. En kopp varmt, ett tänt ljus, radion (P4 Skaraborg så klart) som pratar i bakgrunden och tanken på två dagar ledigt. Ljuvligt!

Kram.

L

3 kommentarer :

  1. Vad skönt det låter att ha mjukstartat med arbetet och vad härligt att kunna jobba hemifrån till viss del, det är något jag drömmer om.

    Ta hand om dig du också.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Njuta av det lilla, det är riktigt fint det!

    Mjuk helg till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Stoooort tack för igår! Sååå mysigt att få träffa er och er lilla skatt och få se hur ni bor. Hoppas att vi får kramas på riktigt snart igen och att ni har en riktigt skön helg. KRAM!

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin