söndag 21 december 2014

Sega söndag!


Vet du, idag går ingenting fort. Men det är faktiskt helt ok för vi har ju jullov. Vi var ute en stund innan lunch, Liten och hennes bästis och jag. Solen sken och jag önskade att det fanns en solstol vid lekplatsen, då hade jag somnat i den. Förkylningarna har kommit hit, de har hållit sig på anstånd hela hösten men nu kunde de tydligen inte stå emot längre utan jag och Liten har fått oss en släng. Hon lekte med en liten herre som var på besök i måndags, han hade rejäl hosta så vi tror att han kanske var budbärare. Risker man får ta ibland.. 

Jag har sovit middag (Hur skönt?!) nyss och efter maten ska vi på julshow i kyrkan. Vi är nog inte riktigt tillräckligt pigga för det men det skulle kännas otroligt trist att inte se det. Vi har ju lyxen att sitta i en varm bil både dit och hem så..Kanske ska ha på mig min nya pälsmössa (Fejk) ikväll..för extra värme menar jag.... ;)

Ha en skön kväll fina,

Kram



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin