tisdag 4 november 2014

Ett svart vitt besök på Ikea


Lustigt hur man faller för alla dessa trender. Jag är hopplös men det är roligt. Oftast är det pengar som håller en ifrån att göra om allt hemma en gång i veckan men ibland är det roligt att bara få drömma sig bort.. Just nu har jag en svart och vit period.


Ikeas MOGEN. Snygga, stilrena och inte galet dyra. Svarta.


Så här såg det ut i Ikeapåsen igår. Svart, vitt och jag okejdå - grått..


Men den här älsklingen som äntligen fick komma med hem är svart och vit, inget annat.
Visst är hon fin! Happy birthday to me :) Lite sent men ändå.. Tack svärmor och M för bidrag! 

Hon är början på ett nytt äventyr som jag kommer berätta mer om snart..

Ha en skön dag, nu ska jag tända i öppna spisen och laga lite mat till mitt lunchbesök!

L.

PS. Tack A med guldklimp för trevligt sällskap igår!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin