måndag 27 oktober 2014

Middagsbjudning!


I kväll ska vi på middag hos goda vänner och det ska bli så mysigt. Sånna där människor man jämt säger "Vi mååste ses snart!" till och verkligen menar det, men så blir det inte av. Det har jag lärt mig den senaste månaden (!) att man ska göra saker man mår bra av! Inte bara naturligtvis, och i lagom dos men det är otroligt viktigt att ha roligt så det inte bara blir måsten, måsten, måsten. När man har kommit hem från en trevlig tillställning med härliga vänner känns ju den där diskmaskinen som behöver plockas ur inte riktigt lika viktig som innan man åkte..Håller du med?

Aanyway, det jag har klurat och funderat på mest nu innan kvällen är present till dem. De är riktiga sybariter så därför blir det en present i matens tecken. Vad det är kan jag inte avslöja men här kommer en sneak peak på utsidan av presenten..


När man lägger två presenter på varandra kan man smyga in en liten hälsning emellan paketen..
Det tycker jag är fiffigt.. ;)


Har tänkt att julen hemma hos oss ska gå i svart och vitt i år (verkligen orginellt) så har reda stockat upp på lite roligt papper och pyssel. Att börja klistra stjärnor är lite väl tidigt även för mig så stjärnorna fick bli blommor istället. En av mottagarna är en ettåring så det kanske kan gå hem..


Nu ligger paketet i hallen i väntan på avfärd..

Ha en fin måndag!

Kram,

L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin