onsdag 8 oktober 2014

Favoritbesök

Skulle på "Staff" nu på kvällen och vid Fridhemsplan ligger en Granit. Jag kanske tog ett tidigare tåg för att hinna smita förbi...


Lite nya lampor, gillar den lite bulliga "grislampan" speciellt.. Den kantiga som hänger bakom den svarta är det inte fel på heller ;)


Ljusslingor kan man ju inte få för mycket av som sagt, vilken blir nästa? 



Gick ut med dessa härliga skrivböcker i grovt naturpapper med gamla hederliga pennor till och ett gäng rullar washitape. Bara för att! Men så glömde jag det jag gick in för.. Mapparna! 



Jag som så många andra inredningsintresserade har lite..hrm..tidningar som ligger på hög här och var. (Sprider man ut dem verkar det inte vara lika många) Man sparar den för att "det var ett så fint reportage i den" eller "precis så där vill jag ha min hall". Handen på hjärtat, när det har gått 2 månader, kollar du någonsin i den tidningen igen?

Har därför bestämt mig för att klippa ur det jag gillar och lägga i projektmappar. Det tar mindre plats och man får ändå spara det där fina man inte kunde förmå sig att lägga i pappersåtervinningen..Det var ju bara att gå tillbaka! Verkligen synd..

Här ska klippas!

Kram,
Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin