onsdag 15 oktober 2014

Att bryta ihop och komma igen..

..funkar inte längre. Att ta helg och vila, fylla på med positiv energi och mys räcker inte. När jag för några lördagsnätter sedan vaknade med en klump i magen för jag trodde det var natten till måndag förstod jag att nu håller det på att barka åt fel håll men att det skulle gå så här fort hade jag aldrig kunna drömma om. Jag som har koll på hur jag mår. Jag är ju hobbypsykologen. Quotes-älskaren som har så himla god råd till alla jämt (förlåt om du blivit drabbad ; P).. 


Jag är sjukskriven i fyra veckor. Utmattningssyndrom. Ursäkta vad, sa du? Nej, det kan inte vara mig du menar. Det är ju bra. Jag mår ju bra. Eller gör jag det? Jag hörde mig själv säga till M härom veckan att jag inte kan bedöma hur jag egentligen mår..Så nej, jag mår väl inte så där himla toppen som jag har intalat mig själv. Men jag tar hjälp, vilar, gör saker som är bra för själen och vilar lite till.


Såg detta DIY-tips på Pinterest imorse och jag kunde inte låta bli att testa. Ta ett värmeljus, washitejp, lägg på tejpen ett varv runt ljuset. Klart!


Visst blev de fina!

Kram

L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin