måndag 24 februari 2014

Sköna sköna helg

Det har varit lite för mycket den sista tiden..Trassligt på jobbet, sovit dåligt, varit dålig på att ladda på energi och positivitet samt att jag varit sjuk nu i princip sedan september. Det håller ju inte i längden, eller hur? Helgen fick därför bli en återhämtningshelg. Var på Sisterhood i fredags kväll med mamma och svärmor. Jättemysigt! Orkade dessvärre inte vara så social som jag hade velat men man måste ju faktiskt inte alltid vara det... En kompis såg mig bland alla människor och sa: DU behöver en kram, och kom fram och gav mig världens kram. Så skönt med människor som SER. 

I lördags morse hann och orkade jag baka scones! Är så glad för det för jag har tänkt att jag ska göra det hur länge som helst men det har bara inte blivit av. Och jag ville ju så klart föreviga detta här på bloggen men mobilen var upptagen och jag kände att jag ville njuta av stunden helt och hållet själv så det blev inga bilder..Efter frukost drog vi iväg och red med Liten för första gången, Oj det var stort! 


Annars har vi hunnit hänga, tvätta, somna tidigt, läsa Lantliv, mysa framför brasan och komma ikapp. Blev att jag la undan mobilen för att verkligen koppla av så det här är enda bilden som blev...Har även pratat med pappa några gånger, han ligger på sjukhus och har krångel med magen. Han kan behöva alla positiva tankar som finns om du vill hjälpa till..? Jag hoppas bli frisk FORT så jag kan få åka och krama om honom! 

Ha en fin dag, det är du väl värd.

KRAM

Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin