torsdag 6 februari 2014

Printic


Äntligen! Jag har letat länge efter någon som "framkallar" fyrkantiga bilder, alltså Instabilder och det finns ett ställe i stockholm som heter Crimson men jag har helt enkelt varit för lat för att ta tag i det där och masa mig dit. Prioriteringsfråga! Men igår läste jag på Elisabeth Heiers blogg och hon hade skrivit ut så fina bilder att jag bara måste kolla upp. SÅ enkelt.


1. Ladda ner app (iPhone only, sorry F)
2. Skapa en profil via dator.
3. Köp kredit med kortet, billigaste kittet kostar 19 Euro för 50 bilder.
4. Välj bilder i telefonen, lägg till text på den vita remsan om du vill, croppa och editera.
5. Välj mottagare (farmor och mormor är ett hett tips!)
6. Skriv ett litet meddelande som kommer med bilderna i kuvertet (yaay!)
7. Klicka "beställ". Eller ja, "order now" står det nog ;)
8. Vänta på ett glatt telefonsamtal från mottagaren, alternativt hovra runt postlådan runt leveranstid varje dag tills de kommer...!

KRAM!

ps. Bild från Printics sida

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin