fredag 14 februari 2014

Nu har Leila´s öppnat!

Hej,
Idag var jag ju tvungen att sticka in näsan i Mood gallerian på Leila´s eftersom jag jobbar så nära! 
Va fint det var :) Massor med roliga saker att titta på (läs känna på), som man har sett i webshoppen tidigare och nu fick en chans att hålla i handen och verkligen känna in. Jag alltid tyckt att emaljgrejorna hon har ser lite tunna ut. Fel, fel, fel! Tunga, gedigna och ja..kunde inte låta bli att ta med två hem ;)


Inte jättebra bilder men att gå och fota samtidigt är en konst ;) Hur gullig är inte den här bilen?


Mycket folk var det!


En av varje tack.


Korgar och sugrör och trälådor och snören och Union Jack vimplar och emalj och mysigheter överallt!

Sedan bar det iväg till tandläkaren i Sickla, jag fick inte skäll för en gångs skull, det var skönt. Jag bor inte i Nacka längre men när kallelsen kom tänkte jag att Granit ligger ju där så jag kan gå kvar ett tag till...


Rislampor, så enkelt, billigt och snyggt. Retrosnyggt. Hmm...När man börjar tänka det om saker man hade i sitt eget rum när man var liten kanske det säger något om ens ålder...eller?


Man tröttnar ju aldrig på dessa lamor...och fler varianter blir det i kollektionen hela tiden


Och äntligen har dessa härliga kommit i lager igen. Har trånat efter en såå länge så en fick följa med mig hem, den ska få bo i sovrumsfönstret.

Kan man shoppa sig lycklig? Absolut! För en liten stund i alla fall... ;)

Fredagskram,

Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin