lördag 19 oktober 2013

Ljus i sjukstugan

Idag har det varit en mindre rolig lördag hemma hos oss. Liten började morgonen med att vända ut och in på sin lilla mage och det har fortsatt så hela dagen. Jag själv har nån slags konstig hosta som..ja, lets not get in to details.. 

Min kära man har slitit och släpat i trädgården, hoppas det hjälper honom hålla sig från alla "baskilusker" som vi genererat innomhus. Under tiden har Relationsdagen pågått i kyrkan, hade MYCKET hellre varit där! Och imorgon firar vi 7 år, tvivlar starkt på att någon från vår familj kommer dyka upp. SÅ tråkigt men vad gör man? :(

Vi lyckades i alla fall (jag satt på en stol och pekade) sätta upp min ljusslinga nu på kvällen. Den är från Granit och jag fick den när jag fyllde år. Älskar den!


Jag har velat ha den i flera år men har inte haft varken råd eller något bra ställe att ha den på. Nu har den fått sin självklara plats. Över fönstret i Vilpola. Kunde inte avslutat dagen på ett bättre sätt. Varde ljus!

Natti,

L.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin